دلم برات تنگ میشه ...

دلم برات تنگ میشه
باهات زیاد خاطره داشتم..
باهات زیاد جنگیدم...
تورو بستن! خاطرات ِ من و دفن کردن...
از یاد نمیری..
خیلی ها باهات زندگی کردن..!
امروز وقتی رفتم تا دوباره بنویسم!
پرده اشک تو چشام کنار نرفت ...
دارم زار میزنم... واسه تمام روزهایی که با تو
دردو دل کردم..
دوست داشتم..

 

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت18:32---30 شهريور 1392
یاد یارم انداختی

نازلی
ساعت12:38---23 شهريور 1392
سلام...وبت عالیه..ممنونم که مطالب خوب گذاشتی...

maryam
ساعت0:21---21 شهريور 1392
سلام محمدرضا آقا وبتون عالیه
اگه موافقین تبادل لینک کنیم بهم خبر بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دلنوشته ، ،
برچسب‌ها: دلنوشته , مطالب عاشقانه , جملات عاشقانه , متن عاشقانه , عاشقانه , تصویر عاشقانه , جملات تصویری , جملات زیبا , متن زیبا , ,

تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392 | 17:22 | نویسنده : ℴℋαℳαd ℜℭℤα♏ |
.: Weblog Themes By mohamadreza :.